|
W celu zapewnienia najwyższego poziomu jakości usług, uruchomiliśmy działające przez 7 dni w tygodniu Pogotowie IT.
W ramach Pogotowia IT oferujemy Państwu wsparcie przy:
rozwiązywaniu problemów z dostępem do Internetu
instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych (windows, linux) sterowników i oprogramowania
awarii systemów i usterek sprzętowych
usuwania wirusów i niechcianego oprogramowania
archiwizacji i odzyskiwaniu danych
trwałym kasowaniu danych
optymalizacji pracy komputera
tworzeniu i rozbudowie domowych sieci komputerowych
konfiguracji i dzieleniu łącza internetowego
doborze i zakupie sprzętu
i wielu innych problemach
Oddajemy do Waszej dyspozycji zespół fachowców, którzy błyskawicznie zareagują na wszystkie Państwa problemy związane z działaniem komputera, sieci czy Internetu, przyjmą zgłoszenie serwisowe i rozwiążą występujący problem techniczny.
Na zgłoszenia czekamy pod numerami telefonów Pogotowia IT (32) 750 2000 oraz
(32) 750 2025 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach od 10.00 do 20.00, a także pod adresem serwis@mmj.pl.
W tych samych godzinach pełniony jest również dyżur terenowy Pogotowia IT. |
|
|